Preocupámonos por xerar un clima de traballo amigable e unha cultura corporativa coa que as empregadas e empregados se identifiquen e sintan orgullo de pertencer á organización. Por esta razón apostamos por persoas motivadas por traballar na consecución do noso obxectivo: ofrecer o mellor servizo. 

Neste senso, cando xorde unha vacante na empresa, abrimos o proceso de selección tanto a candidaturas externas como a persoas que xa están a traballar na organización. Deste xeito, estas últimas teñen a oportunidade, se o seu perfil se axusta aos requisitos do posto, de crecer profesionalmente se consideran que o novo traballo contribuirá ao seu desenvolvemento profesional

Polo xeral, o perfil que buscamos en Combina Social é de persoas dinámicas e proactivas, que estean sensibilizadas coa orientación ao cliente. Xente interesada na innovación, con capacidade creativa e flexibilidade. Queremos persoas que demostren compromiso e espírito colaborativo, e que sexan rigorosas na procura da excelencia profesional. Que se sintan, en definitiva, identificadas cos nosos valores

A nosa cultura corporativa caracterízase por ter un trato próximo, e isto transmitímolo desde o principio ás candidaturas procurando facer que se sintan a gusto e que saian da entrevista con toda a información que necesitan. Cremos que é importante axustar as expectativas do entrevistado ao que estamos a buscar e ao que podemos ofrecer. 

Coincidimos neste sentido con Mª Carmen Míguez, supervisora do Servizo de Limpeza, en que é “fundamental que exista coherencia entre o que se transmitiu á persoa candidata na entrevista e o que esta persoa percibe unha vez incorpórase ao posto de traballo”, algo que, segundo ela, no noso caso, é “absoluta”. 

 

O noso Plan de acollida

Unha vez elixiuse á persoa que se incorporará ao persoal, iníciase o plan de acollida previamente definido e que inclúe unha formación sobre aspectos globais da organización, sobre o sector do que forma parte, e na que se pode apreciar os nosos valores.

 Nesta formación interveñen persoas de diferentes áreas da organización co obxectivo de ofrecer unha visión completa sobre a nosa actividade, así mesmo realízanse encontros de benvida co equipo para favorecer un ambiente no que as persoas sentan benvidas. 

Desta forma, dáse unha acollida “en cadea” que permite ter unha visión global da organización, precisa Mª Carmen. No seu caso, lembra que “o tiñan todo moi estruturado” e conta que ao chegar “fanche unha presentación de benvida, o cal tamén é unha maneira de facer que te sintas querida e que saibas que realmente che están esperando”, engade. “En resumo: sentinme como na casa dende o primeiro día”.